瑞士南法 Day 12 part 2 - Arles

3/03/2013 02:27:00 AM conysan 3 Comments

2012年7月11日

之前聽過Pont du Gard既停車場收費有點貴,大約是EUR5,誰不知我們離開的時候竟然要EUR18!! 搶錢啊! 

其實Day 3我沒有自製map quest (懶!), 反正都是去大路的市鎮/景點,不過GPS仍然令人失望. 我是靠沿路看路牌去Arles. 由Pont du Gard去Arles約45分鐘車程

我在草地駕駛?!
Arles 歷史悠久,公元前係羅馬帝國既地方,不過老實講Arles既街道有點霉,相比之前去既山城同樣歷史悠久,Arles既保育比較差. 
是日35C,曬熟!
又有藍色窗
Arles Amphitheatre, 羅馬人愛好鬥獸(牛?)當然唔少得競技場. 附近另一個小鎮Nimes亦都有個競技場

當日正門有工程,所以只有影側面
雖然付過EUR6.5,但正值中午實在太熱,影幾張相就要走啦. 競技場規模細,同羅馬那個當然冇得比
天氣太熱只係想輕食,來到法國未食過crepe,附近有間cafe,就佢啦!

法國也有貢茶?

Vincent Van Gogh曾於Arles居住過兩年,就在這短短兩年時間畫過超過200幅作品(平均3日半一幅嗎?!),其中還包括著名的The Sunflowers. Arles對Van Gogh既作品影響深遠,市內也不難找到佢既蹤影.

不過要睇The Sunflowers既真身嗎? 都係要去返Van Gogh出生地-荷蘭 (好想去!!)
L'Espace Van Gogh - 前身係Van Gogh住過既療養院
亦係繪畫Courtyard of the Hospital at Arles的地方
離開Arles前最後一個景點係Cafe Van Gogh, 是繪畫Cafe Terrace 既場地. 之前從網上看過有點名過於實,食物一點也不特別,所以只係路過並沒有幫襯
如果沒有這個牌,其實只係一間普通cafe

3 comments:

  1. 我真的跟GPS踩上了草地
    又加深對 Van gough 的認識~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我之後去B&B都踩左入草叢! 係老闆娘見到有車經過衝出黎叫住我XD

      Delete
    2. 我係駛離既時間先見到有位女士係窗口望住我地. 可能佢都驚我地, 唔敢出來~

      Delete