瑞士南法 Day 13 - Paris

3/19/2013 02:33:00 AM conysan 2 Comments

2012年7月12日

食過早餐,拿著老闆的地圖出發去TGV車站,過程順利而且找到家樂福的油站入油,去到車站還有45分鐘剩. 

出發前三個月從TGV-Europe買了TGV車票(越早買越平), First Class也只是EUR40非常抵!!
跟新幹線差不多,TGV也是時速約300km/h,不過有時搭新幹線耳仔會痛,今次搭TGV就沒有
從Avignon到Paris Gare de Lyon車站車程3小時,而我地就全程煲劇,這個trip看了一套舊日劇"求婚大作戰"
到達Paris一落車就覺得好凍,在南法陽光普照日日35C,巴黎竟然只有20C! 著住短褲拖鞋的我地凍到震~~~

酒店在凱旋門附近,因為之前聽過巴黎地鐵好多賊,又帶住行李所以我地決定搭的士! 其實由Gare de Lyon去酒店大約同沙田去尖沙嘴差不多路程,連埋行李附加費車資共EUR19不算太貴,最重要係冇賊又去到酒店門口!! 

逗留巴黎只有1.5日時間,對上一次是十多年前,記憶模糊. 曾於法資機構工作的我對巴黎人印象甚差,多數都係高傲,hea(見佢地o係pantry吹水多過o係自己位),不願講英文(就算居於香港多年都是) 所以這個trip沒打算留在巴黎太耐,不過這1.5日遇到的人卻為之前的壞印象挽回不少分數

由酒店步行20分鐘就到Printemps同Galeries Lafayette,在巴黎我地係搭的士或步行,只係搭過一次地鐵

血拼之前先去Paul食Lunch,咖啡好飲~
雖然話七月中法國既百貨公司都係final sale,但去到Galeries Lafayette沒有任何減價貨睇得上,地庫的鞋部門亂得有點似IT final sale,只有display同斷碼,真係揀唔落手! Printemps反而好一點,人比較少. 最後,在Printemps買左一對鞋(係香港的四折),在Galeries Lafayette買左個手袋和一些鵝肝罐頭做手信,前後也不超過兩小時.

話說網上很多人都說購物過後不要"大搖大擺"拿著名牌的紙袋(很多強國人正是如此,拿著5,6袋LV), 所以我地自備購物袋,買了鞋同手袋就直接放進去. 不過由Printemps行去Galeries Lafayette既時候我發覺購物袋的拉鏈拉開了一半,當時裡面只有一對鞋,或者那個賊一心打算偷銀包/電話,所以就沒有落手.

行出Galeries Lafayette,落大雨,唔可以sightseeing,就繼續落去Opera一帶行街. 黃昏既時間雨越落越大,由協和廣場行返去Champs-Elysees十五分鐘既路程,我倆都全身濕晒 (落大雨當時沒有影相),晚餐就去遊客必到既Chez Clement(純粹因為不用排隊)
不過,食物質素頗令人失望. 生蠔普普通通(還是康城那一餐好味!!)
我的牛扒 - 有筋,切唔開...... 牛扒還是美國Angus Beef好.....
食完晚餐只係八點左右,行一陣Champs-Elysees的Sephora就返酒店

2 comments:

  1. 今次去法國揾唔到吸引既咖啡
    我想知Lafayette既鵝肝罐頭貴定平

    ReplyDelete
    Replies
    1. d 罐頭有平有貴,細既幾歐都有, 貴既就四~五十歐

      Delete