Avignon 住宿 - B&B Bastide Valentine

3/17/2013 02:31:00 AM conysan 0 Comments

七月的Avignon酒店房間緊張,而且也貴得過份,看過Best Western要差不多EUR200一晚非常唔值. 縱然我一向麻麻地民宿/B&B,但睇錢份上冇辦法啦. 

何解我唔鍾意住B&B,因為總覺得相片同實地出入很大,而且有些B&B屋主過份熱情,有時去玩完一日太累,唔太想應酬. 當然純粹係我個人感覺,而今次住這間B&B也很不錯. 

相中左邊門口係屋主一家的屋企,右邊門口就係民宿,共有三間房(地面一間, 一樓兩間) 而我就住地面那間房 
鐵閘裡面有泳池,人客也可以使用,不過我地冇時間游水
早上老闆娘會o係草地開張枱serve早餐,佢自製的muffin好好味~
至於房間就只有double bed,而房的佈置好浪漫,兩個女生入住實在錯配
浴室整潔,也有毛巾供應,那個落雨花灑好正~~ 
不過問題係浴室冇門,要極速沖廁,呢點就很不方便啦. 某些台灣民宿也有同一問題,究竟點解浴室會冇門呢??
入住日期: 2012年7月10日~12日(兩晚)
價錢: EUR100 一晚
冷氣: 沒有
評價: 老闆娘非常親切,雖然自稱不太識英文但溝通沒有問題. 晚上不能打開窗戶因為會有昆蟲飛進,所以會幾焗. 而民宿沒有wifi,我地過了與世隔絕的兩個晚上. 入住的第二天沒有清潔房間, 不過我以前無試過於同一民宿住多過一晚,所以不知道這個是否民宿的經營模式
website: http://www.bastidevalentine.fr/index.html
其他: 本來預約這間民宿要附deposit, 不過老闆娘見我沒有法國戶口就免除deposit. 各位自助遊人士記住唔好做失格的旅人,預約後決定不入住的話記緊要取消預約

0 comments: