從Yahoo到Blogspot

10/28/2013 12:51:00 AM conysan 10 Comments

再過幾日Yahoo Blog(下稱Yblog)就會轉入read only mode,不可以再加post或回應留言. (其實一按下Yahoo的backup button整個blog已經轉入read only mode,十月尾只不過是最後限期)  很多blog友也說按下backup制的時候很不捨得,我倒沒有這個感覺. 大概是數個月前已打算搬blog,見到這個backup option的時候反而覺得"你早d執丫嘛,等我人手搬左四十篇先話有得做backup!"

自己2007年年尾開始用Yblog,多年來見不少人投訴Yahoo不穩定沒有auto save功能,差不多完成一篇的時候突然死機,結果要從頭寫過. 幸運地這從沒有發生過在我身上,或者是我寫得比較慢,一篇blog往往要分幾天寫(沒辦法,我打字慢),所以每寫好一小撮就會save一次. 而且我覺得,既然Yblog是免費自然也不能要求太多,比起以前Xanga連上載相片也要收費,Yblog已經好得多. 

我覺得Yblog是旅遊人士的恩物,每次去旅行之前總會在這裡search一下其他人的遊記. 香港人愛自助旅遊,無論是"山卡啦"的國度也會找到相關的遊記. Yblog主頁能夠把bloggers的距離拉近,這一點blogspot完全做不到. Yblog結束之後,可能有一批bloggers離開blog界,真不知道往後要計劃旅行應該從那裡做research... (順帶一提,台灣的Yblog也一樣即將結束)

大學時代差不多人人用Xanga,到現在身邊卻沒幾個人會寫blog.大部份人也是facebook/微博/twitter/instagram. 但是遊記總沒可能三言兩語在status的一欄交待一切吧? 所以就算生活上休息的時間不多,我仍然想繼續寫blog,不過相信一至兩星期一篇是我極限啦

10 comments:

  1. 講得啱……
    我2006年12月25日第一次寫BLOG,跟住留低左好多回憶。
    講真,冇YAHOO BLOG雖然未至於去唔到旅行,但肯定的是,冇YAHOO BLOG去自由行要花更多的工夫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,有d人話睇backpackers.com.tw,但係點都唔及blog嗰d咁update

      Delete
  2. 我已經在Yahoo Blog打下最後一篇,以後就正式脫離寫Blog生涯,變回瀏覽者了.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜呀,之後唔知你推し邊個声優啦
      下星期Live Circus直播你睇唔睇呀?

      Delete
    2. 兩個禮拜前上網訂位,MCL德福得番頭幾行,銅鑼灣就剩CORNER位同前排,所以放棄

      Delete
    3. 仲有今年年尾終於去得成日本(大阪)啦!

      Delete
    4. 我一開售就即刻買,所以都買到cwb後面中間位
      荃灣嘉禾都有直播,諗諗佢啦,難得奈奈第一次國外live

      仲有今年年尾終於去得成日本(大阪)啦!<-- 玩得開心d~~但係你唔再blog太可惜啦!

      Delete
    5. 同埋MCL德福加左場,仲有好多位~

      Delete
    6. haha最後都係冇BOOK到.(台灣人真幸福可以睇現場.
      而且下年Nana又去台灣開LIVE)真好.

      仲有記得留意紅白.係第五年連續出場呀.

      Delete
    7. aiya o個場好好睇呀.....

      紅白都係等download啦,電腦慢睇唔到直播呢

      Delete