瑞士南法 Day 5 part 1 - Hiking @ First

9/18/2012 11:30:00 PM conysan 0 Comments

2012年7月4日

今日終於有藍天,可以繼續這樣嗎?
雪山+草地+小屋,這才是我心目中的瑞士
之前說過我帶著行李箱上火車很吃力,不要以為三步樓梯很容易,最少我拿著20KG的行李箱上不到,所以今日決定用"虧人恩物" - SBB托運行李服務

簡單來說,早上九點前於火車站放低行李,同一日夜晚可以在大部份瑞士境內的火車站pickup,行李無論多重都是劃一收費CHF22一件
http://www.sbb.ch/en/station-services/services/baggage/fast-baggage.html

今日我們由Grindelwald寄去Zermatt
放低行李一身鬆晒,由Grindelwald火車站行十分鐘就到達上去First既吊車站
睇過live cam確定天氣良好冇積雪(blog友Dennis早我一個月嚟但仍然遍地積雪行唔到)就買飛出發~
由吊車望返去,Grindelwald被群山環抱,住喺到既瑞士人真係幸福
上來First既遊客相信九成都係打算健行,我地選擇行去Bachalpsee Lake來回共六公里,係好受歡迎既路線,連一家大細都應付到

路牌指示亦非常清楚,TO THE LAKE~~! 
似wallpaper嗎?
比較一吓少女鋒周邊同之後去既Zermatt, 少女鋒呢邊既路比較好行,而Zermatt那邊既山路係爛地,有d似行地盤咁
呢個爸爸抱住小朋友仲行得好快!
旅遊書話喺First可以清楚望到Eiger, Jungfrau同Wetterhorn,不過我地太興奮淨係見到雪山就狂影,所以我都唔知自己有冇睇晒. 
旅遊書話行畢來回共六公里約需要兩小時,不過行吓影吓(加上我地行得慢,中途好多人扒頭)差唔多兩小時先行到去 Bachalpsee Lake   
但係湖呢邊天陰多雲,而且有風睇唔到湖面倒影,所以唔覺得特別靚,沿途風景反而更加精彩
中午過後開始多人,好多耆英團嚟健行,唔好睇少,個個都好pro帶晒裝備
昨日Murren見到既小黃花多已經凋謝,First呢邊好靚呀~
全程行咗三小時十五分鐘,之前喺香港行既時候比朋友話我地好虧,今次可以同佢講"We are not 虧 anymore!!"

0 comments: